انواع روشهای ترید ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : factcoins

 

مقدمه

ترید یا معامله ارز دیجیتال به خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها به منظور کسب سود گفته میشود. از آنجایی که روش های معامله بسیار متفاوت هستند، بهتر است هر تریدر سبک خاصی را برای خودش انتخاب کند. چرا که برخی از سبک ها بیشتر از بقیه با سلیقه ، آستانه تحمل و اهداف فرد مطابقت دارند. در ادامه این مقاله ضمن معرفی سبک های متفاوت ترید ،به ارائه پیشنهادهایی برای تازه کاران این حوزه خواهیم پرداخت.

اگرچه در حوزه تجارت روشهای متفاوتی برای معامله وجود دارد، اما ما آنها را به دسته های زیر تقسیم بندی کرده ایم:

 

 

  • خرید و فروش فوری (scalping)
  • خرید و فروش روزانه (day trading)
  • خرید و فروش نوسانی یا سووینگ (swing )
  • موقعیت گیری (position trading)

 

درست است که برخی از این سبکها ویژگی های مشترکی دارند، اما تقسیم بندی ما به طور کلی از سریعترین نوع معامله ، اسکالپینگ ، شروع شده و به بلندمدت ترین نوع ، یعنی سرمایه گذاری ختم میشود. هر فرد میتواند سبک متناسب با خودش را انتخاب کند. البته افراد میتوانند بر اساس هدف و دارایی خود سبکهای متفاوت را ترکیب کنند.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدام سبک برای شما بهتر جواب می دهد ، این است که آنها را امتحان کنید. و با خودتان در مورد میزان کارآیی و تأثیر سبک بر تعادل عاطفی و منطقی خود رو راست باشید.

به بیان ساده ، اگر سبکی شما را از بازی به بیرون پرتاب میکند و تعادل شما را به هم میزند، پس احتمالاً سبک مناسبی برای شما نیست (و اگر دائما ضرر می کنید ، باز هم این سبک مناسب شما نیست.)

 

توجه: از سبک های موجود در این صفحه میتوان به عنوان سبک های سرمایه گذاری در رمزارز نام برد.

 

انواع معامله در بازار رمزارز

ترید یا معامله ارز دیجیتال به خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها به منظور کسب سود گفته میشود. همانطور که در مقاله های گذشته هم به این امر اشاره کردیم منظور از معامله داد و ستد کالا ، ارز، ملک یا هر دارایی دیگری است.در بازار رمزارز هم کاربران در قبال پرداخت پول، بیتکوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را میخرند.

تریدرهایی که به دنبال کسب سود از طریق سرمایه گذاری هستند بسیار طرفدار پول مجازی یا کریپتو میباشند.معامله رمزارز یکی از مهمترین روشهای کسب سود از این حوزه است.

اول از همه باید بدانید که کسب سود از بازار کریپتو بدون تجربه فعالیت در این بازار غیر ممکن است.اگر قصد سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید ابتدای امر باید دانش اولیه ای کسب کنید. یک تریدر موفق به هیچ عنوان بی پروا و بدون فکر عمل نمیکند،او قبل از هر ترید به مطالعه کامل وضعیت بازار ، نمودارهای کوین مربوط میپردازد.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , انواع معاملات , ترید , تریدر کریپتو , رمزارز , معامله گر , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: